2oo9

Hur har året 2009 varit för dig? - neråt och uppåt
Bättre än förra året? - Mjaa

Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? - En hel del :)
Har du flyttat under år 2009? - Nope
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Eh ja
Isåfall vilken? - The Poodles - Like no tomorrow
Har du kysst en främling? - Främling å främling vettefan..

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2009? - Är det ett skämt?
Har du varit kär? - Mmm..
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja min syster ! <3
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Japp, min syster :)
Har du haft ett hemligt förhållande? - Haha njaa..

SORG&HÄMD.
Har någon idin närhet tagit självmord?- Mmm..
Har någon i din släkt avlidit? - Njae?
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Japp
varit i slagsmål? - nope

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - mjo..
Isåfall vad? - hemligstämplat
Har du skämt ut dig? - alltid
har du ljugit för en vän? - inte vad jag vet..
Har du varit ute en hel natt? - åhja
Har du blivit tagen av polisen? - ae inte ens det lyckades jag med :)
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - jo :)
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - Njae..

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - tankerum
har någon varit elak mot dig i skolan? - hehe nej.
Hatar du ngn på din skola? - nej, jag hatar väldigt få om ens nån
Har du gjort ngt framsteg? - aldrig!
Haft alla rätt på ett prov? - haha! Nae!

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - Ajjemen!
Har du förlorat en vän? - Mjo..
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Halvt.
Har du gått bakom ryggen på en vän? - njaa inte från min vinkel :P
Har du ljugit för en bästavän? - nope
Har du haft en relation med en vän? - Njae..
Har du många killkompisar? - fler än tjejer :)
Har du träffat någon från internet? - jupp
Fått någon ny bästa kompis? - Nope!

KÄNSLOR.
Har du:
Gråtit? - japp
Skrattat? - massor!
Sårat? - mjoo
Varit snäll? - massa
Smart? - ohja
Elak? - nejnej :P
Kär? - lite gran :P
Söt? - ? alltid!
Duktig? - Mjae...
Ledsen? - aaoo
Glad? - ALLTID!

TANKAR
Hur tror du att 2010 kommer bli? - Bra, roligt osv..
Vad ska du göra för att detta ska ske? - allt som står i min makt!
Kommer någon dröm att uppfyllas? - Jag hoppas det!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Snor din lista nu ;P flåt.

2009-12-29 @ 17:55:58
URL: http://beuws.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0