ae fifan vilken skitdag!

Dagen började halv 9. Upp och hoppade, drog på mig stallkläderna eftersom jag och kusin hade utsläpp. Trött som en gnu, kliver in i stallet... Släpper ut Qito och Crossen.. går över till lilleman och inser att jag glömt att sätta på dom grimmor.. så slängde på lilleman och sisco grimmor och ut med dom.. hämtade monstra i lilla stallet och försökte sedan få ihop linorna mellan hagarna så jag kunde släppa stona.. vi fick ihop det till slut och brudarna drog ut.. Kusin drog hem eftersom mamma skulle komma och hämta mig vid 12 i stallet så jag kunde fixa och dona lite.. gissa om det va skönt att bara gå där uppe helt själv? tyvärr så drog jag ju omkull ute och fick benet under mig.. mindre skönt i foten.. som tur va så ringde mamma vid 11 tiden och skulle kolla om jag började bli klar.. vilket jag kände att jag va med smärtan i foten.. drog hem till mamma och drack lite kaffe för att sedan åka till stallet igen.. när vi ska släppa in hästarna kommer alla hästar utom qito.. nae han totalstrejka. Så Johanna fick ta Cornelia och rida ner i hagen och hämta honom efter att Johanna och Carina jagat honom i hagen i ca 30 minuter.. Med snö upp till knäna och fel stallskor så vart jag rätt så dyngsur om fötterna så nu håller jag på att förfrysa :( buhuu! Hem från stallet och hem till mamma igen, fixade lite käk och glodde på tv..


Jag är så sjuuuukt taggad! Jag hoppas verkligen! Men om det inte skulle gå vägen, så vet jag nu ett sätt att komma runt det.. Moha! Kan vara så att det är dåligt..  Men efter att ha sätt hur det kan förändra en person så är risken stor att det blir så! Nae!

Sen då... telefon samtal i natten är rätt så roliga.. iaf när en person 1 minut kan låta så sjukt jäkla pigg och pratglad.. sen lägger man på så han ringer till hem telefon.. då är det bara sludder i telefon och man får inget svar på frågorna efter som personen SOMNAR! hoppas du läser och känner dig träffad din jävel! Av nån anledning så blir jag så glad när jag hör hans röst.. Mmm!


Ae, nu ska jag spela facebook spel!

Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0