Åhh!

Min design har försvunnit.. Jävla bajs! :( Får göra om allt..

Som ni vet så var jag hos läkaren i tisdags. Fick brev hem idag om att blodproven var utan anmärkning.. Därför har jag nu fått receptbelagda reductil utskrivet.. Men efter att ha läst biverkningarna så kan jag tala om att jag inte tänker ta en chansning på att klara mig från biverkningarna.. Absolut inga biverkningar man vill ha när man ska va 100% fokuserad på skolan! :(

Så nu ska jag istället ta reda på hur man skriver en egen remiss!

Dagen har tillbringats hos syster med mat och scrapbooking! :) Sen vart det tvtittande och så.. Nu sitter jag hemma, väntar på att Tyra ska komma hem.. Sen blir det eventuellt att dra ner till Linnea en sväng.. Får se om jag orkar .. :)

Nää! Nu över till någe annat!

tjingepling!

Kommentarer
Postat av: ninna

halloj..men du maila ana om alla dina frågor..om hur man gör med egenremiss osv..kramizzar

2010-01-09 @ 11:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0