Godmorgon!

Idag är det något fel på mig.. Tittade mig i spegeln och tänkte "fan vad jag är söt".. haha, första gånger på 100 år som det händer ! :D

Im getting stronger for every day!

Igår kväll vart det att kolla på film med Kim och Mickis ♥ . Vi tittade på All the boys love Mandy Jane, minst sagt psyk film.. I slutet fattade man inte ett skit.. Som vi sa, det måste finnas en etta eller tvåa.. för vi fatta noll när filmen va slut.. Brutal va den iaf! :) Sen drog vi ut en sväng.. Träffade Nicke och dom.. Sen drog vi hem..

Och den där jävla snön fortsätter komma ner! Räcker det inte nu eller? Nu är jag trött på det!

Nää, göra någe vettigt åt mitt liv! Typ ringa och terra mamma eller nått :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag drömde en as härlig dröm när jag somna på soffan förut, kom på det när du skrev allt om snö!

jag drömde att jag vaknade upp, och det var VARMT ute!

GE MIG

2010-01-07 @ 15:20:04
URL: http://mikaelachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0