Gomidda!

Hur har ni det?

Puh, det värsta med dagen är över.
Har ju som sagt varit hos läkaren idag, och det är ju inte bara en grej han ska kolla innan han ska skicka remissen.. Så idag vart det längd, vikt, stick i fingret och 2 rör blod och 5 hål i armväcken! AJ!

Sanningen ska fram, jag har aldrig tagit blodprov i armväcken förut.. Så jag va ju sjukt jäkla nervös.. Vilket inte va så bra med kärlen, men hon hittade ett.. Men det gick inte så vi fick ta nästa arm.. Men hon lyckades inte då heller.. Så då fick nästa person komma in och försöka.. även hon gjorde 2 misslyckade försök, men 5 gången gilt så.. :)  Så nu måste jag vänta svar på proverna.. När det är klart så ska jag få bantningspiller, gå hos dietist och ha fysisk aktivitet i grupp.. Yeey! Emma och 14 pensionärer? Ajja! Jag låter negativ, men det är jag inte! Såhär taggad har jag fan aldrig varit till att gå ner i vikt!

Köpte även en bok på ica förut som jag skriver ner allt i .. Typ som en viktbok.. men mått, vikt och längd och vad jag ätit och vad jag gjort för fysiskt.. nu jävlar! Emma är pepp!

Övrigt för dan ; Mjaa, hoppas på non ghost activity inatt! Både grannen och jag har haft besök! Haha, tur att vi är lika rädda båda två! :)

Imorgon är det iaf tvättstuga! Julhelvetet ska ut imorgon också!

Nää, skriver nog in en truddelutt senare!

Tjingepling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0