kontaktproblem?

Jo det kan man kalla det..

Inget internet, ingen hemtelefon, inga pengar på mobilen.. Bra skit! Vet ni vad det bästa är? Att vill man någon något så får man gå dit! = massa motion! Jäklar vad jag gått dom senaste dagarna.. Det är nyttigt! Mina ben och rygg är skapligt möra just nu .. haltar fram hela tiden.. träningsvärk? nej inte alls! BAH! Annars då? Livet är underbart! Jag känner mig så jäkla otroligt stark! Om jag skulle suttit i denna livsituation förra året hade jag bara tjutit och låst in mig! Bara där märks det att jag är en annan människa! Tänker inte ta nån skit längre.. det kan ni fetglömma! Mohaha!

Nae, nu ska jag va lite social med mamma ♥

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0